Jak nakupovat a servis...

med_1112195664-121

Každý návštěvník našeho obchodu má možnost využívat Návštěvnický košík. Ten umožňuje ukládat položky v tzv. dočasném košíku. Jakmile nový či nepřihlášený zákazník opustí obchod, bude obsah košíku vyprázdněn.

Každý přihlašený zákazník, může využívat tzv. Zákaznický košík. Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníku nechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a dokončit objednávku kdykoliv jindy.

Přihlašený zákazník může využívat různé služby, které vám nabízíme. Některé z těchto služeb jsou:


Vyplněný formulář - formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení, pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky.

Zákaznický košík - Veškeré zboží vložené do košíku je v něm uloženo dokud se neodstraní z košíku, nebo nedokončí nákup.
Pokud zákazník, který se však nepřihlásil, vloží zboží do Návštěvnického košíku a poté se přihlásí do on-line obchodu, obsah Návštěvnického košíku bude přesunut do Zákaznického košíku automaticky.

Adresář - Můžeme doručit zboží i na jiné adresy, než kterou uvedete při přihlášení!

Historie objednávek - Zobrazení veškerých objednávek provedených v našem obchodě.

Hodnocení produktů - Podělte se o své zkušenosti s nabízeným zbožím i s ostatními návštěvníky.
 

Obchodní podmínky

227929613

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodním centru

A) Obchodní podmínky pro nákup elektroniky, sportovního vybavení (vyjma jízdních kol), zahradní techniky, dětského vybavení, hraček, nábytku, uměleckých předmětů a příslušenství
B) Obchodní podmínky pro nákup motorových strojů, vozidel a jízdních kol 
C) Obchodní podmínky – Půjčovna 

 

 

A) Obchodní podmínky pro nákup elektroniky, sportovního vybavení (vyjma jízdních kol), zahradní techniky, dětského vybavení, hraček, nábytku, uměleckých předmětů a příslušenství:

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese. Ke zboží si také samozřejmě můžete doobjednat instalaci přímo u Vás doma. Instalace je zpoplatněna 500,-Kč na hodinu + instalační materiál volitelný zákazníkem. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek, je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. Obsahuje-li objednávka více položek, je brána jako součet několika objednávek (dle počtu kusů objednaného zboží) vedených pod jedním evidenčním číslem. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni a vyrozuměni telefonem či e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
Obsahuje-li objednávka více položek, je brána jako součet několika objednávek (dle počtu kusů objednaného zboží) vedených pod jedním evidenčním číslem. Budete tedy informováni o dotupnosti každé objednané položky.
 

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky či e-mailem bez udání důvodu. Stačí uvést číslo objednávky, popř. jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. Při pozdějším zrušení je účtován manipulační poplatek 300,- Kč + 2% z prodejní ceny zboží. Manipulační poplatek není účtován pouze v případě překročení standardní lhůty 14ti dnů nebo výrazně delší dodací lhůty než Vám byla telefonicky či e-mailem avizována po přijetí objednávky. Při proplacení zálohové faktury přes účet, platí také pravidla výše uvedená a prodávající zákazníkovi odesílá peníze zpět bankovním převodem do 7 dnů od potvrzení storna objednávky. Při stornu objednávky v případě splátkového prodeje je manipulační poplatek 500,-Kč + 2% z prodejní ceny zboží.
Obsahuje-li objednávka více položek, je brána jako součet několika objednávek (dle počtu kusů objednaného zboží) vedených pod jedním evidenčním číslem. V případě stornování takovéto objednávky je tedy nezbytné uvéct, zda máte zájem o storno jedné, více či všech položek pod daným číslem objednávky a specifikovat je jejich názvem.
Zrušení objednávky ze strany prodejce je možné, jedná-li se o výrobek, který se již nevyrábí nebo nedodává, či se výrazně změnila jeho cena u dodavatele a zákazník novou cenu neakceptuje. Dále v případě nevyzvednutí objednaného zboží na osobní odběr po dobu delší než 14 dní od potvrzení možnosti odběru. Vždy před zrušením objednávky budete o vzniklé situaci informováni.
 

5) BALNÉ A DOPRAVNÉ, PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD PŘEPRAVCE
Objednané zboží si můžete bezplatně vyzvednout na naší centrále viz. kontakt nebo Vám jej můžeme doručit vlastní dopravou, smluvním přepravcem či Českou poštou. Při objednávce nad 10.000,-Kč dopravné neplatíte, v ostatních případech je dopravné 140,-Kč (Výjimkou je pouze nadměrné zboží nebo zboží s váhou nad 50 kg. např. stavební míchačky,  zahradní jezírka, ribstole atd. u těchto výrobků je cena dopravy vždy 7Kč/km, max. však 1000Kč, min. 350Kč. Kilometráž se počítá z místa skladu - Hostomice pod Brdy 26724. O vyšší ceně dopravného budete informováni s písemným potvrzením objednávky.) . Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Balné je vždy zdarma.
 

Dopravu zboží zajišťuje prodávající vlastní dopravou nebo přepravní službou či Českou poštou. Po dobu přepravy výrobku od prodávajícího ke kupujícímu je výrobek pojištěn. Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, překontrolovat neporušenost originálního obalu a celkový stav výrobku za přítomnosti řidiče. V případě poškození originálního obalu kupující zásilku nepřevezme a sepíše s pracovníkem přepravní společnosti protokol o poškození zboží. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího, a to písemně nebo e-mailem.
Naše firma se dle smlouvy zavazuje doručit zboží před dům nebo na místo Vámi určené. Žádáme Vás, abyste se vždy připravili na doručení těžkého zboží, jelikož řidič jezdí sám bez závozníka.

6) RECYKLAČNÍ POPLATEK PHE
Příplatek na ekologickou likvidaci historických elektrospotřebičů
Dne 13.8.2005 vstoupila v platnost některá ustanovení novely zákona o odpadech, která se týká elektrických a elektronických zařízení. Účelem této novely je prevence vzniku odpadních elektrických a elektronických zařízení a snížení odpadu, který z těchto zařízení vzniká, opětovným použitím a recyklací použitého elektrozařízení. Všichni výrobci a dovozci elektrospotřebičů tak budou muset finančně přispívat do kolektivního systému, ze kterého bude recyklace starších výrobků financována. Tento finanční příspěvek mají možnost uvádět odděleně na všech prodejních dokladech k novému zboží. V takovém případě mají i koncoví prodejci povinnost uvádět na prodejních dokladech tento finanční příspěvek zvlášť, tak aby bylo zřejmé, že část kupní ceny bude použita k úhradě nákladů na recyklaci elektrozařízení. Účtování poplatku bude zaváděno postupně, velká část výrobců jej k ceně spotřebičů začne účtovat od 1. září 2005, u některých typů výrobků později, vždy záleží na rozhodnutí dovozce, resp. skladových zásobách zboží dovezeného před 13. srpnem. S tímto zákonem se také váže povinnost na prodejce k převzetí starých spotřebičů k recyklaci. Starý spotřebič od Vás převezmeme a zajistíme odvoz na místo k tomu určené. (V případě zájmu Vám přepravu zajistíme, dopravu takového spotřebiče od zákazníka k prodejci hradí v plné výši zákazník.)
Tyto poplatky jsou již zahrnuty v ceně výrobků.


7) MOŽNOST OSOBNÍHO ODBĚRU NA PRODEJNĚ A DRUHY PLATEB
Způsobů plateb je celkem pět:
1) Platba v hotovosti při osobním odběru ze skladu nebo dobírkou - platba řidiči při převzetí zboží
2) Platba on-line platebními kartami

3) Platba příkazem na bankovní účet - zálohová faktura s číslem účtu a variabilním symbolem bude zaslána e-mailem
4) Platba na splátky - přes společnost  Cetelem  (viz. níže * )


8) DODACÍ LHŮTA
Standardní dodací lhůta je od 1-14 dnů. V případě, že zboží není skladem u nás a ani u dodavatele, může být dodací lhůta i delší! Dostupnost vybraného výrobku si u nás můžete ověřit tel. či e-mailem. V případě, že poptávané zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat o možné nejbližší dostupnosti.
 

9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození ještě za přítomnosti řidiče. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej a sepište s doručovatelem reklamační protokol. Následně Vám bude zasláno zboží nové. Jestliže až po rozbalení zjistíte, že zboží je poškozené, v co nejkratší době kontaktujte přepravní společnost, která zboží doručila a nahlašte škodní událost.
 

Postup při reklamaci:
1) informujte autorizovaný servis uvedený na záručním listě nebo přímo nás o reklamaci telefonicky, e-mailem či písemně
2) zboží reklamujte v autorizovaném servisu uvedeném na záručním listě nebo zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu IOCP.cz, Dubinská 301, 267 24 Hostomice
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu a kontakt
4) vždy přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě a záruční list
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé opotřebením
b) vady vzniklé nesprávným použitím výrobku
c) vady vzniklé nesprávným skladováním
d) vady vzniklé neúdržbou a znečištěním
Do záruky není možno zahrnout mimo jiné následující : výrobky u kterých není předpokládaná životnost delší než jejich záruční doba, přirozené opotřebování, nevhodná údržba, nedodržení provozních podmínek, neúměrného zatěžování, nevhodné provozní prostředky, chemické nebo elektrolytické vlivy a rovněž tak jiné důvody, kde není možno se odvolávat na nedostatky, které nejsou zaviněny ze strany dodavatele. Záruka odpadá rovněž pokud nedostatky vznikly zaviněním třetí osoby nebo neodbornými změnami a opravami a rovněž škodami způsobenými přírodními vlivy.
Neoprávněná reklamace
Je-li reklamace na základě odborného posouzení uznána neoprávněnou, vyzve prodávající zákazníka k převzetí zboží.
V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo vyúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup, zejména pak náklady spojené s odborným posouzením oprávněnosti reklamace, popřípadě úhrada dopravy zboží dle aktuálního ceníku našeho smluvního přepravce.

Převzetí zboží po vyřízení reklamace
O možnosti převzít reklamované zboží (jak v případě kladně vyřízené reklamace, tak v případě odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem.
Pokud se zákazník zaváže osobně převzít zboží po reklamačním řízení, učiní tak bez zbytečného odkladu, jinak mu může být účtován poplatek za uskladnění zboží.
Reklamovaný předmět vydá prodávající pouze při předložení originálu potvrzení o převzetí zboží k reklamaci.

 

Vrácení zboží - odstoupení od kupní smlouvy

1. Právo odstoupit od smlouvy

1. 1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.

1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat provozovatele e-shopu Roman Dufek, V Klukovicích 321, 152 00 Praha 5, IČ 71627359, DIČ CZ8208210263 na e-mail info@iocp.cz, popř. tel. 774121685 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu IOCP.cz, Dubinská 301, 267 24 Hostomice, e-mailem, popř. SMS).

1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

 

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1 „Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený (osobní odběr).

Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.

Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

2.2

a) Převzetí zboží
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese Roman Dufek IOCP.cz, Dubinská 301, 267 24 Hostomice či V Klukovicích 321, 152 00 Praha 5. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

b) Náklady spojené s vrácením zboží

Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.

c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží
Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

2.3

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

- na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
- na dodávku Zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
- na dodávku Zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
- na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal,
- na dodávku novin, periodik a časopisů,
- spočívajících ve hře nebo loterii.

Zboží vždy zasílejte nebo po předchozí domluvě osobně přineste na adresu Roman Dufek IOCP.cz, Dubinská 301, 267 24 Hostomice či V Klukovicích 321, 152 00 Praha 5. Nezasílejte prosím vrácené zboží na dobírku, zásilky, které nám zákazníci pošlou na dobírku nebudou převzaty. Do doporučené zásilky vložte zboží, daňový doklad (stačí kopie), informaci zda vracíte nebo reklamujete zboží a způsob platby popř. číslo účtu, na který si přejete poslat částku za vrácené zboží.
Zboží odeslané na adresu prodávajícího v rámci odstoupení od smlouvy bude překontrolováno a následně bude vyplacena fakturovaná částka způsobem Vámi zvoleným. 


*
NÁKUP NA SPLÁTKY

Poskytujeme splátky společnosti Cetelem ČR, a.s.. Pokud nemáte úvěrovou kartu Aura, jako splátkové programy Vám můžeme nabídnout:

 

Společnost Cetelem ČR, a.s.

- doklady potřebné k uzavření smlouvy: Občaský průkaz, 2. doklad totožnosti, doklad pro ověření adresy (doklad o zaplacení SIPO nebo faktura za plyn, elektřinu nebo vyúčtování telekomunikačních poplatků nebo výpis z bankovního účtu atd.), u úvěrů nad 80.000,-Kč dokládáte i Potvrzení o výši příjmů nebo Daňové přiznání typu B

Typ úvěru AKCE 1/10:
Ukázkový výpočet splátek:
Cena zboží: 13390,- Kč
Platba v hotovosti: 1339,- Kč
Výše úvěru: 12051,- Kč
Počet splátek: 10
Měsíční splátka: 1339,- Kč
Celkem přeplatek: 1339,- Kč

 

Pokud byste se pro úvěr rozhodli, k autorizaci Úvěrové smlouvy je nezbytné vyplnit formulář Osobní dotazník (v případě zájmu pošleme e-mailem v příloze) a poslat nám jej vyplněný e-mailem či faxem spolu s kopií svého občanského průkazu, kontakty jsou uvedeny níže. Po schválení žádosti o úvěr Vás tel. zkontaktujeme a poštou zašleme úvěrovou smlouvu ve 3 vyhotoveních k podepsání. Její kopii si ponecháte a zbylé dvě smlouvy zašlete zpět na naší adresu spolu s potvrzeným Potvrzení o výši příjmů (v případě zájmu pošleme e-mailem v příloze, Potvrzení o výši příjmů se dokládá pouze u úvěrů na 80.000,-Kč) či Daňovým přiznáním typu B (pouze u úvěrů nad 80.000,-Kč) za poslední zdaňovací období a Dokladem pro ověření adresy - doklad o zaplacení nájmu nebo doklad o zaplacení SIPO nebo faktura za plyn, elektřinu nebo vyúčtování telekomunikačních poplatků nebo výpis z bankovního účtu nebo výpis z katastru nemovitostí (stačí jeden z těchto dokladů, doklad nesmí být starší než dva měsíce). Po obdržení nezbytných dokumentů Vám zboží bude dodáno naším dopravcem, který zkontroluje občanský průkaz a originál dokladu pro ověření adresy. Pokud je dodací adresa po Praze a okolí, zaváží se zboží naší dopravou, tudíž podepsání smluv a předání dokumentů vyřídí s Vámi při předání zboží náš řidič, není tedy nutné posílat smlouvy poštou.
Poté od společnosti Cetelem obdržíte dopis, ve kterém naleznete veškeré další potřebné informace. Splácet začnete až následující měsíc.
Informace můžete získat i na www.cetelem.cz.

 


B) Obchodní podmínky pro nákup motorových strojů, vozidel a jízdních kol:


1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze a záručními listy, je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. Obsahuje-li objednávka více položek, je brána jako součet několika objednávek (dle počtu kusů objednaného zboží) vedených pod jedním evidenčním číslem. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky kupujícímu. V jednotlivých případech u zboží v hodnotě nad 50.000Kč nebo v případě  zboží na objednávku, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy na objednávku kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni a vyrozuměni telefonem či e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
Obsahuje-li objednávka více položek, je brána jako součet několika objednávek (dle počtu kusů objednaného zboží) vedených pod jedním evidenčním číslem. Budete tedy informováni o dotupnosti každé objednané položky.
 

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky či e-mailem bez udání důvodu. Stačí uvést číslo objednávky, popř. jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. Při pozdějším zrušení je účtován manipulační poplatek 2000,- Kč + 2% z prodejní ceny zboží. Manipulační poplatek není účtován pouze v případě překročení standardní lhůty 14ti dnů nebo výrazně delší dodací lhůty než Vám byla telefonicky či e-mailem avizována po přijetí objednávky. Při proplacení zálohové faktury přes účet, platí také pravidla výše uvedená a prodávající zákazníkovi odesílá peníze zpět bankovním převodem do 14 dnů od potvrzení storna objednávky. Při stornu objednávky v případě splátkového prodeje je manipulační poplatek 2500,-Kč + 2% z prodejní ceny zboží.
Obsahuje-li objednávka více položek, je brána jako součet několika objednávek (dle počtu kusů objednaného zboží) vedených pod jedním evidenčním číslem. V případě stornování takovéto objednávky je tedy nezbytné uvéct, zda máte zájem o storno jedné, více či všech položek pod daným číslem objednávky a specifikovat je jejich názvem.
Zrušení objednávky ze strany prodejce je možné, jedná-li se o výrobek, který se již nevyrábí nebo nedodává, či se výrazně změnila jeho cena u dodavatele a zákazník novou cenu neakceptuje. Dále v případě nevyzvednutí objednaného zboží na osobní odběr po dobu delší než 14 dní od potvrzení možnosti odběru. Vždy před zrušením objednávky budete o vzniklé situaci informováni.
 

5) BALNÉ A DOPRAVNÉ, PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD PŘEPRAVCE
Objednané zboží si můžete bezplatně vyzvednout na naší centrále viz. kontakt nebo Vám jej můžeme doručit vlastní dopravou či smluvním přepravcem. Doprava je u všech nových motorových vozidel zpoplatněna 7Kč/km - max. však 1000,-Kč, min.350Kč. Kilometráž se počítá z místa skladu - Hostomice pod Brdy 26724. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Balné je vždy zdarma.
 

Dopravu zboží zajišťuje prodávající vlastní dopravou nebo přepravní službou. Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, překontrolovat neporušenost originálního obalu a celkový stav zásilky. V případě poškození originálního obalu kupující zásilku nepřevezme a sepíše s pracovníkem přepravní společnosti protokol o poškození zboží. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího, a to písemně nebo e-mailem.
Naše firma se dle smlouvy zavazuje doručit zboží před dům nebo na místo Vámi určené. Žádáme Vás, abyste se vždy připravili na doručení těžkého zboží, jelikož řidič jezdí sám bez závozníka.

 

Je-li stroj od prodejce odebrán nesmontovaný a neseřízený v přepravní krabici, doporučujeme svěřit stroj vždy do značkového servisu ve Vašem okolí. Vady vzniklé špatným seřízením popř. sestavením mají za následek ztrátu záruky a mohly by způsobit možný defekt před nebo při jízdě.


 

6) MOŽNOST OSOBNÍHO ODBĚRU NA PRODEJNĚ A DRUHY PLATEB
Způsoby plateb jsou celkem tři:
1) Platba v hotovosti při osobním odběru na prodejně ( na Praze 5 - Barrandov, V Klukovicích 321 nebo v Hostomicích, Dubinská 301), platba řidiči při převzetí zboží – dobírka
2) Platba příkazem na bankovní účet - zálohová faktura s číslem účtu a variabilním symbolem bude zaslána e-mailem
3) Platba přes splátkovou společnost Cetelem (viz. níže ** )

Je-li stroj od prodejce odebrán nesmontovaný a neseřízený v přepravní krabici, doporučujeme svěřit stroj vždy do značkového servisu ve Vašem okolí. Vady vzniklé špatným seřízením popř. sestavením mají za následek ztrátu záruky a mohly by způsobit možný defekt před nebo při jízdě.



7) DODACÍ LHŮTA
Standardní dodací lhůta je od 1-14 dnů. V případě, že zboží není skladem u nás a ani u dodavatele, může být dodací lhůta i delší! Dostupnost vybraného výrobku si u nás můžete ověřit tel. či e-mailem. V případě, že poptávané zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat o možné nejbližší dostupnosti.
 

8) REKLAMACE A ZÁRUKA


U veškerého motorového zboží se záruka vztahuje pouze na vady výroby motoru a rámu uplatněných v zákonné lhůtě 24 měsíců nebo 6000 km, pokud není uvedeno jinak.  (Záruční doba není doba životnosti baterie! Minimální životnost baterií a akumulátoru je 6 měsíců. Postupný úbytek kapacity baterií a akumulátorů, opotřebení pneumatik atd. je běžné opotřebení. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním. Není proto možné například reklamovat baterii po několikaměsíčním užívání proto, že má nižší než původní kapacitu.) Pozor: nákup na IČ spadá pod Obchodní zákoník. Záruční lhůta v toto případě není stanovena zákonem a může se u různých výrobců a dovozců lišit a je uvedena v záručním listě (pokud v záručním listě není uvedeneno jinak, platí záruční doba 3 měsíce a není možnost vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu). Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady materiálu.

Bezpečnou a spolehlivou jízdu zaručuje pravidelná údržby předepsaná výrobcem, kterou naleznete v Návodu k obsluze. Dopručujeme Vám, abyste veškeré servisní práce svěřili ke svému prodejci. Za prodané neoriginální díly, opravy a garanční prohlídky provedené neautorizovaným opravcem či prodejcem nenese podejce ani výrobce žádnou odpovědnost.

Kupující má právo na bezplatné odstranění závady, která má jednoznačně výrobní charakter a k závadě došlo při normálním běžném provozu. Podmínkou uznání záruky je provedení předepsaných prohlídek a jejich potvrzení v garanční knížce prodejcem. Prohlídky hradí majitel vozidla. Po uplynutí zákonné záruky (doby odpovídající zákonné záruce podle Občanského zákoníku / při nákupu na IČ po uplynutí 3 měsíců, není-li v záručním listě daného výrobce uvedeno jinak) či při ztrátě záruky na základě nesprávného uživání, nedodržování běžné údržby atd. (viz. níže Nárok na uplatnění záruky zaniká, pokud ) zaniká právo požadovat odstranění vad dodáním náhradního vozidla (výměna vozidla), právo odstoupit od smlouvy a právo na uplatnění náhrady škody a jakýchkoli výdajů souvisejících s vadou vozidla.

Zodpovědnost za případné výrobní vady spočívá v povinnosti bezplatného odstranění oprávněně reklamované závady, a to především opravou, popřípadě výměnou součástí nebo skupin za bezvadné. Odstranění těchto závad je prováděno výhradně u prodejce. Způsob provedení opravy stanovuje prodejce.

Za provozní údržbu vozidla zodpovídá majitel vozidla. Přistavení vozidla ke všem předepsaným prohlídkám je nejenom právem, ale i povinností majitele, aby záruka byla platná.

Nepřistaví-li majitel včas stroj na provedení opravy v záruce, zaniká tímto postupem odpovědnost za vady, jejichž vzniku mohlo být zabráněno včasným provedením stanovených úkonů prohlídky, opravy, či běžnou kontrolou vozidla před jízdou.

Pokud obdržíte zboží v nesmontovaném stavu, je nezbytné svěřit sestavení a především seřízení odbornému servisu. V případě neodborného či chybného sestavení záruka na zboží zaniká.

Jiné nároky ze záruky než nároky výslovně uvedené v těchto záručních podmínkách kupujícímu nevznikají.

 

 

Postup při reklamaci:


1) informujte svého prodejce o reklamaci telefonicky, e-mailem či písemně
2) zboží reklamujte na naší adrese
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu a kontakt
4) vždy přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě a záruční list + záznam o garančních prohlídkách

Nárok ze záruky musí být uplatněn v záruční době a bez zbytečného odkladu u svého prodejce.

Prodejci musí být dána možnost zjistit příčinu závady a potřebný čas k odstranění vady. Koupující je proto povinen poskytnout autorizovanému opravci (prodejci) potřebnou součinnost a přistavit vozidlo k opravě v termínu se servisem dohodnutém, v čistém stavu a bez nákladu. Pokud termín ukončení opravy nemůže opravce (prodejce) reklamujícímu potvrdit v okamžiku uplatnění, oznámí to dodatečně telefonicky nebo písemnou formou. Reklamující je povinnen opravené vozidlo odebrat u prodejce v co nejkratší době a to nejdéle do 14-ti dnů.. Jinak  prodejce bude účtovat skladné/parkovné od 15- tého dne 100kč za každý další den stání. Stejné podmínky platí v případě pozastavení reklamačního řízení zákazníkem z jakéhokoli důvodu.


Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců nebo 6000 km, pokud není u výrobku uvedeno jinak. (Pozor: nákup na IČ spadá pod Obchodní zákoník. Záruční lhůta v toto případě není stanovena zákonem a může se u různých výrobců a dovozců lišit.)

V zájmu zajištění pravidelného a souvislého sledování vozidla je doporučeno přistavovat vozidlo k pravidelným prohlídkám ke svému prodejci.


Nárok na uplatnění záruky zaniká, pokud :

1. výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).

2. výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje) nebo pro daný typ vozidla obvyklou, nedostatečnou údržbou, nedbalým zacházením, dopravní nehodou, ponecháním klesnutí napětí v akumulátoru pod 11V (je-li jím vozidlo vybaveno).

3. výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

4. výrobek byl poškozen působením živlů či krádeží.

5. výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním (všechny vozidla jsou určeny pro běžný provoz nikoli pro sportovní/závodní účely) nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

6. výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN , použitím nevhodného přislušentví (nevhodná nabíječka baterie pro daný typ baterie atd.)

7. výrobek byl poškozen užíváním nekvalitních pohonných hmot a nápní.

8. nebyly provedeny předepsané garanční prohlídky a servis, uvedené v Návodu k obsluze nebo v garanční knížce či na Záručním listu.

9. závady byly způsobené překročením intervalu předepsaných prohlídek

10. všechny poruchy nebo poškození způsobené použitím dílů jiných než originálních

11. úpravy na vozidle provedené bez schválení výrobce nebo dovozce a na závady z těchto úprav

12. zařízení nebo příslušenství montované na vozidle někým jiným než výrobcem

13. každé vozidlo, u kterého byl změněn stav ujetých kilometrů

Pokud obdržíte zboží v nesmontovaném stavu, je nezbytné svěřit sestavení odbornému servisu. V případě neodborného či chybného sestavení záruka na zboží zaniká.

 

Záruka se nevztahuje na:


a) vady vzniklé opotřebením, běžné poškození způsobené stárnutím či korozí, jako např. koroze pokovených částí, stárnutí laku, pryžových dílů, čalounění atd.


b) vady vzniklé nesprávným použitím nebo nedostatečnou údržbou výrobku. Majitel je povinen stroj sledovat během provozu a před každou jízdou zkontrolovat vzniklé vůle ve spojovacích materiálech, které je povinen neodkladné popřípadě promazat, ale hlavně podotahovat. Pokud si majitel není jistý jakým momentem by měl být spoj. mat. dotažený, nechť se obrátí na prodejce.


c) vady vzniklé nesprávným skladováním, výrobek byl poškozen působením živlů, motorová vozidla u kterých nebyly dodrženy servisní intervaly garančních prohlídek a neúdržbou. Nedotahováním uvolněných šroubů, matic, řetězu a podobně, promazávání pohyblivých částí stroje, čistěním, doplněním potřebných provozních náplní atd.

d) drobné závady, u kterých se nepředpokládá, že byly způsobeny vadou materiálu nebo výrobou

e) mírné nepravidelnosti, které neovlivňují funkce vozidla nebo jednotlivých dílů, jako jsou vibrace, které jsou považovány za běžné

f) velmi slabé prosakování oleje nebo jiné provozní kapaliny

g) lícování jednotlivých částí karoserie, pokud je to v limitech stanovených výrobcem

h) vady na vnějším vzhledu vozidla, např. laku, chromu, přislušenství kapotáže, které jsou vidět pouze při pečlivém pozorování

i) veškerá mechanická poškození

j) normální servis (jako např. kontroly, seřizování, utahování, geometrie, vyvažování kol, čištění, mazání, výměna oleje, doplňování provozních náplní)

k) zvláštní náklady zahrnující bez omezení náklady vzniklé výpadkem vozidla v provozu, účty za ubytování, náklady na půjčení vozidla, ostatní cestovní náklady, ztráty na výdělku, platby za odškodnění a ztráty vyplývající z nemožnosti použít vozidlo během záručních oprav

l) základní záruční doba uvedená v záručních podmínkách se nevztahuje na díly vozidla, které při jeho provozu podléhají rychlejšímu opotřebení než vozidlo jako celek (jako např. zapalovací svíčky, pojistky, brzdové destičky, lamela spojky, filtry, žárovky, řemeny, akumulátor, čepy, ...)

 

Do záruky není možno zahrnout mimo jiné následující : výrobky u kterých není předpokládaná životnost delší než jejich záruční doba, přirozené opotřebování, nevhodná údržba, nedodržení provozních podmínek, neúměrného zatěžování, nevhodné provozní prostředky, chemické nebo elektrolytické vlivy a rovněž tak jiné důvody, kde není možno se odvolávat na nedostatky, které nejsou zaviněny ze strany dodavatele. Záruka odpadá rovněž pokud nedostatky vznikly zaviněním třetí osoby nebo neodbornými změnami a opravami a rovněž škodami způsobenými přírodními vlivy.

 

 

Garanční prohlídky od 490,-Kč


Cena servisu 550,-Kč/ hod. vč. DPH


 


Neoprávněná reklamace:


Je-li reklamace na základě odborného posouzení uznána neoprávněnou, vyzve prodávající zákazníka k převzetí zboží, popř. domluví nezáruční opravu/servis vozidla.
V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo vyúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup, zejména pak náklady spojené s odborným posouzením oprávněnosti reklamace, popřípadě úhrada dopravy zboží dle aktuálního ceníku našeho smluvního přepravce.

Převzetí zboží po vyřízení reklamace
O možnosti převzít reklamované zboží (jak v případě kladně vyřízené reklamace, tak v případě odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem.
Pokud se zákazník zaváže osobně převzít zboží po reklamačním řízení či nezáruční opravě (opravě na náklady zákazníka), učiní tak bez zbytečného odkladu, jinak mu bude účtován poplatek za uskladnění zboží / parkovné a to nejdéle do 14-ti dnů.. Jinak prodejce bude účtovat skladné / parkovné od 15- tého dne 100kč za každý další den stání.

Reklamovaný předmět vydá prodávající pouze při předložení originálu potvrzení o převzetí zboží k reklamaci.

 

Vrácení zboží - odstoupení od kupní smlouvy

1. Právo odstoupit od smlouvy

1. 1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.

1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat provozovatele e-shopu Roman Dufek, V Klukovicích 321, 152 00 Praha 5, IČ 71627359, DIČ CZ8208210263 na e-mail info@iocp.cz, popř. tel. 774121685 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu IOCP.cz, Dubinská 301, 267 24 Hostomice, e-mailem, popř. SMS).

1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

 

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1 „Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený (osobní odběr).

Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.

Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

2.2

a) Převzetí zboží
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese Roman Dufek IOCP.cz, Dubinská 301, 267 24 Hostomice či V Klukovicích 321, 152 00 Praha 5. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

b) Náklady spojené s vrácením zboží

Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.

c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží
Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

2.3

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

- na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
- na dodávku Zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
- na dodávku Zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,u zboží "Na objendávku"
- na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal,
- na dodávku novin, periodik a časopisů,
- spočívajících ve hře nebo loterii.

Zboží vždy zasílejte nebo po předchozí domluvě osobně přineste na adresu Roman Dufek IOCP.cz, Dubinská 301, 267 24 Hostomice či V Klukovicích 321, 152 00 Praha 5. Nezasílejte prosím vrácené zboží na dobírku, zásilky, které nám zákazníci pošlou na dobírku nebudou převzaty. Do doporučené zásilky vložte zboží, daňový doklad (stačí kopie), informaci zda vracíte nebo reklamujete zboží a způsob platby popř. číslo účtu, na který si přejete poslat částku za vrácené zboží.
Zboží odeslané na adresu prodávajícího v rámci odstoupení od smlouvy bude překontrolováno a následně bude vyplacena fakturovaná částka způsobem Vámi zvoleným. 


**
NÁKUP NA SPLÁTKY

ÚVĚR AUTO-MOTO CETELEM
- bohužel od 1.12.2016 již není možný, můžete si zažádat sami o osobní půjčku přímo na stránkách www.cetelem.cz/osobni-pujcka/.


C) Obchodní podmínky - Půjčovna:

Výtah ze všeobecných obchodních podmínek
1. Zájemce o nájem stroje musí být držitelem řidičského oprávnění příslušné skupiny, což musí před zahájením pronájmu doložit a jeho řidičské zkušenosti musí dostačovat k bezpečnému užívání předmětu nájmu.


2. K zapůjčení stroje jsou potřeba tyto doklady: občanský průkaz, řidičský průkaz, třetí doklad totožnosti (pas, rodný list), doklad pro ověření bydliště (bankovní výpis, faktura za telefon, elektriku, Sipo, inkaso a podob….), popřípadě další doklady a informace o nájemci dle uvážení pronajímatele.
 

3. Při zapůjčení stroje se skládá vratná kauce ve výši uvedené v popisce a tato se v případě předání nepoškozeného stroje pronajímateli vrací klientovi zpět v plné výši. V případě poškození je odečtena poměrná část.
 

4. Cena za nájem stroje je stanovena dle platného ceníku a je splatná v hotovosti při převzetí stroje do nájmu.
 

5. Při porušení povinnosti včasného vrácení předmětu nájmu se zavazuje nájemce zaplatit smluvní pokutu za pozdní vrácení předmětu ve výši 100% denního nájemného za každých započatých 24 hodin. Nedohodnou-li se nájemce s pronajímatelem jinak.
 

6. Zapůjčený stroj smí využívat jen nájemce pouze obvyklým způsobem k obvyklému účelu, k němuž je stroj určen, a není oprávněn přenechat stroj k užívání třetí osobě ve smlouvě neuvedené.
 

7. Řidič i spolujezdec jsou povinni při jízdě na stroji používat ochranné přilby a odpovídající oblečení, nepožívat před jízdou alkoholické nápoje či jiné omamné a psychotropní látky a maximálně věnovat pozornost řízení vozidla a dodržovat pravidla silničního provozu. V případě porušení tohoto ustanovení bere na sebe veškeré povinnosti a odpovědnost z toho vyplývající.
 

8. Nájemce je povinen vždy o stroj řádně pečovat a rovněž ho zabezpečit proti možné krádeži či riziku vzniku škody jak na samotném stroji, tak i na způsobení škody ostatním účastníkům silničního provozu.
 

9. Nájemce není oprávněn provádět na stroji jakékoliv úpravy či opravy a není oprávněn stroj užívat ke sportovním či závodním účelům, k jízdě na autodromech či jiných tratích určených k sportovním účelům. Zároveň u teréních strojů musí respektovat jejich konstrukční vlastnosti při jízdě po silnici  (konstrukční rychlost 45km/h, měkké terréní pneu - na asfaltu se velmi rychle sjiždí - nadměrné opotřebení pneu není zahrnuto v ceně) - jízda na silnici je na těchto strojích povolena pouze na krátké vzdálenosti max. do 15 km/den.
 

10. Způsobí-li nájemce při užívaní na předmětu nájmu škodu, která vznikla řízením najatého vozu pod vlivem alkoholu, léčiv nebo drog, při závodech všeho druhu a při soutěžích s rychlostní vložkou, při soukromých nebo testovacích jízdách na uzavřeném okruhu či při nepovoleném výjezdu do zahraničí, nebo došlo-li k odcizení vozidla, které nebylo řádně zajištěno, je tuto škodu povinen na výzvu pronajímatele uhradit v plné výši v penězích. Stejně tak i v případě, že vozidlo řídila osoba ve smlouvě neuvedená.
 

11. Počet najetých kilometrů může být omezen na 100 km/den, za každý ujetý km navíc je účtováno 5 Kč/km - tato informace je vždy uvedena v dané kategorii vozidel.
 

12. Pohonné hmoty a čištění vozidla: vozidlo je nájemce povinen vrátit se stejným obsahem pohonných hmot v nádrži, s jakým bylo vozidlo převzato v okamžiku výpůjčky. V opačném případě je účtován sankční poplatek za dotankování pohonných hmot 100,- Kč a náhrada hmot podle aktuálních cen paliva. Stroj musí být vrácen očištěný v opačném případě je účtován poplatek 500Kč.
 

13. Každou škodní událost, tedy i takovou, při níž nedojde ke škodě na pronajatém vozidle, poškození nebo jeho zničení, odcizení vozidla nebo jeho části, je nájemce povinen ihned ohlásit pronajímateli a Policii ČR.
 

14. Vozidlo si můžete vyzvednout osobně na naší adrese, popřípadě Vám ho přistavíme po ČR kam si budete přát za manipulační poplatek 350,-Kč + 10,-Kč/km. Stejně tak i při vracení vozidla.
 

15. Každé vozidlo je vybaveno motozámkem, motolékárničkou a přilbou, druhá přilba je k zapůjčení za poplatek 50Kč/den a zavazadlový box můžete mít u skútrů také za 50Kč/den.
 

16. Pronajímatel si vyhrazuje právo individuálně měnit podmínky pro zapůjčení vozidel k užívání, popřípadě požadovat i jiné záruky, popřípadě odmítnout předání předmětu nájmu zájemci o zapůjčení vozidla.



Plné znění Půjčovního řádu - obchodních podmínek:
I. Předmět závazné objednávky
• Nájemci bude dodán typ a výbava vozidla a doplňkových služeb, jak je uvedeno v potvrzení rezervace vystavené na základě objednávky nájemce.
• Nelze-li dodat nájemci požadované vozidlo, vyhrazuje si pronajímatel právo dodat nájemci vozidlo srovnatelné a to za dohodnutou cenu.
• Rezervované vozidlo je rezervováno max. ještě 2 hodiny po dohodnuté době převzetí. V případě vážného důvodu je možné dohodnout změnu času (hodiny) výpůjčky. Po uplynutí této doby se rezervace považuje za zrušenou.
• Vozidlo musí být vráceno v dohodnutém čase a místě dle úředních hodin. Za pozdní vrácení (o více než 1 hodinu) je účtován další den výpůjčky za každých započatých 24 hodin.
• Smlouva o pronájmu vozidla bude sepsána při předání vozidla spolu se složením kauce ve výši uvedené u daného vozidla (1000Kč - 15000Kč) a uhrazením ceny pronájmu podle dokladu vystaveného při sepsání smlouvy.
• Nájemce vozidla musí splňovat zákonné podmínky pro řízení motorového vozidla. Vypůjčené vozidlo nesmí nájemce používat ke zkušebním nebo sportovním účelům a zapůjčit jiné osobě ve smlouvě neuvedené.
 

II. Potvrzení objednávky / zrušení objednávky
• Potvrzení uskutečněné objednávky je nájemci zasláno po zpracování dat na e-mail pro potvrzení rezervace uvedené v objednávce.
• Délka pronájmu i termíny pronájmu mohou být změněny i po konečném potvrzení objednávky. Přeobjednání je možno provádět vždy, pokud je vozidlo pro danou dobu k dispozici.
• Podmínky sjednané při převzetí vozu nelze v průběhu pronájmu měnit bez výslovného souhlasu pronajímatele.
• Pronajímatel si vyhrazuje právo ve výjimečných případech odstoupit od potvrzené objednávky.
 

III. Doklady potřebné pro uzavření smlouvy (jen při prvním pronájmu)
Společnost:
• výpis z obchodního rejstříku
• osvědčení o registraci DIČ
• objednávka na hlavičkovém papíře s podpisem statutárního zástupce
• plná moc od statutárního zástupce (není-li přítomen při převzetí)
• občanský průkaz nebo pas řidiče, řidičský průkaz sk. B řidiče.
• kopie těchto dokladů (možno zhotovit u nás, pokud se vozidlo přistavuje, zákazník zajišťuje kopie sám)
Soukromá osoba, živnostník:
• občanský průkaz
• řidičský průkaz sk. B
• třetí doklad k ověření adresy (SIPO; vyúčtování telefonu; kreditní či platební karta; VŠ index, doklad o servisování vozu nájemce, policejní protokol o nehodě vozu nájemce – nebo jiný doklad znějící na jméno a adresu klienta s max. stářím 2 měsíce)
• živnostenský list (u živnostníka)
• kopie těchto dokladů (možno zhotovit u nás, pokud se vozidlo přistavuje, zákazník zajišťuje kopie sám)
Cizinci:
• cestovní pas
• řidičský průkaz
• kopie těchto dokladů (možno zhotovit u nás, pokud se vozidlo přistavuje, zákazník zajišťuje kopie sám)
Potřebné doklady je třeba předložit nejpozději před výpůjčkou.
V případě, že bylo nájemci zasláno z rezervačního oddělení potvrzení rezervace, je třeba je předložit při uzavírání smlouvy o nájmu vozidla.
Před výpůjčkou je nezbytné složit hotově kauci od 1.000,- Kč do 15.000Kč (dle druhu zapůjčeného zboží) + půjčovné dle ceníku na dohodnutou dobu pronájmu.
Minimální věk nájemce je omezen pouze vydáním řidičského průkazu .

IV. Podmínky pro všechny motocykly
• Cesta do zahraničí: umožňuje výjezd s vypůjčeným vozidlem za hranice ČR. V případě neoprávněného výjezdu za hranice ČR bude nájemci doúčtován standardní poplatek za tuto službu plus sankční poplatek 10.000,- Kč. Navíc budou převedeny případné servisní náklady na Váš účet.
• Další řidič: vozidlo má oprávnění řídit jiný (druhý) řidič, který musí být uveden ve smlouvě o nájmu dopravního prostředku. Tento (druhý) řidič musí předložit doklady potřebné pro uzavření smlouvy a nájemce ručí za to, že druhý řidič splňuje zákonné podmínky pro řízení motorového vozidla. Jestliže pronajímatel zjistí, že vozidlo bylo k řízení předáno jiné osobě a tato služba nebyla sjednána, bude doměřen standardní poplatek za tuto službu + sankční poplatek 1.000,- Kč.
• Pro případ poškození nebo ztráty vozidla není vozidlo pojištěno! Spoluúčast je stanovena do výše ceny opravy nebo až do celé kupní ceny vozidla.

• Nutné opravy během jízdy může učinit pouze osoba k tomu oprávněná. Při ceně opravy nad 1000,- Kč je třeba vyžádat souhlas pronajímatele.
• Počet najetých kilometrů může být omezen na 100 km/den, za každý ujetý km navíc je účtováno 5 Kč/km - tato informace je vždy uvedena v kategorii daných vozidel.
• Pohonné hmoty: vozidlo je nájemce povinen vrátit se stejným obsahem pohonných hmot v nádrži, s jakým bylo vozidlo převzato v okamžiku výpůjčky. V opačném případě je účtován sankční poplatek za dotankování pohonných hmot 100,- Kč a náhrada hmot podle aktuálních cen paliva.
• V případě vrácení znečištěného dopravního prostředku uhradí nájemce hodnotu umytí, vyčištění a smluvní poplatek ve výši 500,- Kč. To neplatí, nebylo-li vozidlo prokazatelně předáno nájemci s plně natankovanou nádrží nebo čisté.
• V případě ztráty osvědčení o technickém průkazu nebo klíče od dopravního prostředku v průběhu doby nájmu je nájemce povinen uhradit nezbytně vynaložené náklady spojené se zajištěním nového osvědčení o technickém průkazu nebo klíče. V případě jejich nevrácení při skončení nájmu uhradí nájemce z důvodu omezení možnosti využití vozidla za osvědčení o technickém průkazu smluvní pokutu ve výši 1000 Kč, za klíče od dopravního prostředku smluvní pokutu ve výši 500 Kč.
• Nájemce není oprávněn provádět s dopravním prostředkem jízdy pro cizí potřebu a za úplatu, nesmí nadměrně přetěžovat dopravní prostředek nad přípustnou mez a účastnit se s dopravním prostředkem soutěžních jízd.
• Nájemce je povinen při odstavení vozidla používat veškerá zabezpečovací zařízení, kterými je vozidlo vybaveno.
 

V. Odpovědnost nájemce za škody
• Každou škodní událost, tedy i takovou, při níž nedojde ke škodě na pronajatém vozidle, poškození nebo jeho zničení, odcizení vozidla nebo jeho části, je nájemce povinen:
a) učinit veškerá opatření směřující k tomu, aby se vzniklá škoda již nezvětšovala;
b) oznámit neprodleně PČR dopravní nehodu v souladu s povinnostmi uloženými obecně závaznou právní normou;
c) oznámit bez zbytečného odkladu orgánům činným v trestním nebo přestupkovém řízení vznik události, která nastala za okolností nasvědčujících spáchání trestného činu nebo přestupku
 

• Nájemce je dále povinen:
a) řádně se starat o údržbu pronajatého vozidla, dbát, aby škoda nenastala, zejména nesmí porušovat povinnosti směřující k odvrácení nebo zmenšení nebezpečí, které jsou mu uloženy právními předpisy nebo na jejich základě; nesmí strpět porušování těchto povinností ze strany třetích osob;
b) zajistit, aby vozidlo v době jeho opuštění bylo řádně zabezpečeno proti odcizení adekvátním způsobem - min zamčenými řidítky a použitím motozámku;

c) zajistit, aby se ve vozidle v době jeho opuštění nenacházely doklady k vozidlu (osvědčení o registraci / osvědčení o technickém průkazu, technický průkaz).
 

• Nájemce nese plnou finanční odpovědnost v případech:

(1) škody vzniklé následkem:
a) nesprávné obsluhy nebo údržby (např. nesprávné zasouvání převodových stupňů, nedostatek hmot potřebných k provozu, přehřátí motoru, nesprávné uložení nebo upevnění nákladu apod.);
b) úmyslného způsobení škody pojistníkem, pojištěným nebo oprávněným uživatelem vozidla nebo jinou osobou jednající z podnětu některého z nich;
c) řízení vozidla osobou, která nemá předepsané oprávnění k řízení vozidla;
d) činnosti vozidla jako pracovního stroje
(2) Nedošlo-li ze stejné příčiny a ve stejnou dobu k jinému poškození vozidla, za které je nájemce povinen plnit, nájemce plně odpovídá za poškození nebo zničení:
a) pneumatik;
b) elektrického zařízení vozidla zkratem;
c) autorádia nebo jiné audiovizuální techniky;
d) nosičů záznamů, obrazovek a jiných zobrazovacích jednotek.
(3)  zničení nebo poškození záznamů na zvukových, obrazových,
datových a jiných nosičích záznamů.
(4) Nájemce nese plnou odpovědnost za škody vzniklé:
a) při závodech všeho druhu a při soutěžích s rychlostní vložkou, jakož i při oficiálních přípravných jízdách k závodům a soutěžím;
b) při soukromých nebo testovacích jízdách na uzavřeném okruhu;
c) výbuchem dopravovaného nákladu (např. výbušniny, vysoce hořlavé látky, chemikálie apod.);
• Nájemce hradí všechny škody, včetně ušlého zisku po dobu opravy vozidla, které vznikly řízením najatého vozu pod vlivem alkoholu, léčiv nebo drog, při závodech všeho druhu a při soutěžích s rychlostní vložkou, při soukromých nebo testovacích jízdách na uzavřeném okruhu.
• Nájemce souhlasí s tím, že nájemné či případné doúčtování je pronajímatel oprávněn provést z kreditní karty nájemce.

VI. Ochrana osobních údajů
Nájemce souhlasí s tím, aby pronajímatel jeho osobní údaje ukládal a používal za účelem naplnění smlouvy. Tyto osobní údaje budou poskytnuty třetím stranám pouze tehdy, pokud to pronajímatel bude považovat za nevyhnutelné k odvrácení nebo k vyhnutí se nezákonného či zákonem postižitelného jednání.
 

Prohlášení o ochraně osobních dat

363461_4910

Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.

Zákony a předpisy: - zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
 


Kontaktujte nás:

Pondělí - Pátek

9:00-17:00

E-mail: info@iocp.cz

Tel.: +420 774 121 685

 

 

Upozornění:

Adresa na Praze 5 je pouze fakturační.

 

Nyní Vám díky nižším nákladům z provozu prodejny nabízíme o poznání ještě zajímavější ceny. Tato změna proběhla na základě průzkumu mezi našimi zákazníky, jejich přáními, požadavky a výběrem preferencí.

 

Případné osobní odběry jsou možné nově pouze na adrese: Dubinská 301, 267 24 Hostomice (sklad).

 

V případě Vašeho zájmu si prosím domluvte návštěvu dopředu.

 

 

Navštivte také...

MotoCentrumPraha.cz
SportCentrumPraha.eu

ZahradniCentrumPraha.cz
ElektroCentrumPraha.cz
CykloCentrumPraha.cz

PujcovnaPraha.eu

BabyCentumPraha.cz
NakupniCentumPraha.cz

HobbyCentrumPraha.cz

MarineCentrumPraha.cz

BazarCentrumPraha.cz

ArtCentrumPraha.cz

NabytekCentrumPraha.cz

LevnaPujcovna.cz

Rental4u.cz